Archivo del blog

miércoles, 3 de enero de 2024

Patria: Catalunya.

 

PATRIA

Soc presoner del teu amor

del cor que em motiva i em fa tirar endavant,

que la teva imatge que em captiva i el teu tarannà

i de les vivències que em comporten el estar al teu voltant, ¿Que mes puc demanar?

Soc tot allò que vull ser, faig tot allò que vull fer,

Soc ric en emocions experiències feines i diversions,

Ric en cada moment perquè la vida amb tu així ho demana,

I  ploro de ràbia i sentiment cada cop que la injustícia humana es fa present.

Estic viu així ho respiro i no em falta motiu per dir-ho per cridar-ho al mon amb força

i explicar-ho als 4 vents.

 cap a tu proclamar el meu sentiment a tots aquells que ens estimen i a d’altres que ens tanquen la porta.

No vull una pàtria morta ni gent empresonada, no vull aixecar les armes per anar a la guerra, si la ocasió no ho demana.

Vull respecte per la nostra terra per la nostra cultura vull llibertat d’expressió, no vull pals, ni vull baralles però vull que alguns canalles hem facin passar per segons a on, no vull seguir sotmès a males lleis ni sota cap altra bandera, vull la nostra, senyera, la nostra llengua i el nostre patrimoni, vull ser lliure , vull ser independent, vull que aquest llarc patrimoni s'acabi d’alguna manera.

T’estimo Catalunya et tinc fal·lera, et sento tan a dins que el cor s’ha m’accelera, visc per tu i tremolo quan et sento i quan me’n vaig lluny i no hi soc lamento, però se que tard o d’hora sempre torno al teu costat , es lo millor que sento , perquè l’ànsia em devora i em tortura l’enyor, soc català fins la medul·la i porto Catalunya al cor, i tot aquell que ens perjudica i confabula no serà amic nostra sinó enemic de la terra que l’ull que ens vol veure en guerra per poder mantenir els seu benestar la seva  cadira i el seu sostre.Et vull amb mi Catalunya i per mi vull que siguis lliure que de emoció em fas plorar i de sentiment em fas viure.

Visca Catalunya lliura!

Anonim captat d'internet

No hay comentarios: