Archivo del blog

martes, 2 de enero de 2024

invalidesa als 84 i 83 anys.

 Visitar a la Loli Piñar al c/. Sargalet

Necessitats d’atenció social: jo tinc assignades 30 hores i Victoria 20hs mensuals

I podem demanar residencia: nosaltres hem de escollir la residencia que volem, fins que Victoria no tingui la dependència no ens la poden donar.

-necessitem persona que ens ajudi a organitzar les compres i la programació dels menjars. I vetlli perquè no ens caduquin coses a la nevera, ni ens en faltin.

No podem aixecar pesos ni podem pujar escales, per lo tan per tot lo que requereixi enfilar-se a una escala ens cal ajuda.

-Victoria necessita qui l’acompanya  a passejar o a fer compres d’alimentació o a  farmàcia.

-Necessitem que ens ajudin en les feines de casa, passar aspirador, parar taula, fregar plats,

Començo a tenir dificultat en entrar i sortir de la banyera al dutxar-me, i en posarme mitjons i pantalons.

Quan sortim jo contínuament la arrossego a ella, en  3 anys que sortim diàriament amb ella enganxada a mi, jo camino molt malament, per això he tingut quer fer el curs de marxa nòrdica per aprendre a caminar millor y tenir bona mobilitat. La nostra doctora de família ens ha aconsellat que jo surti sol a caminar 3 cops per setmana durant una hora.; això suposa que una altre persona surti amb la Victoria a caminar, fins a veure quines millores hi ha, o si a ella li caldrà fer marxa nòrdica, això justifica el temor que ella te a caure per el carrer.

Ara als 84 i 83 anys de edat tenim un cert grau d’invalidesa que pot suposar  una ajuda de atenció personal.

Necessitem moltes hores de descans estirats, i les feines de casa queden endarrerides.

Victoria també tem quedar-se sola a casa.

Serveis socials Generalitat : Providència , 42. Tl. 93.284.27.21. Perquè facin l’informe mèdic y certifiquin la discapacitat y grau de dependència de la Victoria. que jo ja tinc certificat de discapacitat, i ella la pot tenir en grau 1.

No hay comentarios: