Archivo del blog

jueves, 30 de septiembre de 2021

Un repas a la propia vida.

 

“Mireu com el Senyor us ha conduit fins ara ¿Perquè dubtar?.”

Aquesta paraula del Deuteronomi ens porta a una reflexió personal: Fem un exercici de memòria ¿respecte a quants compromisos el resultat no depenia de nosaltres, i en canvi la cosa ha tirat endavant? Recerca de parella, recerca de feina, criança dels fills, selecció d’estudis, ajuts familiars, com me he sortit del riscos de salut. Riscos esportius i laborals, Riscos familiars. Riscos de habitatge.

Tot i això ara estic aquí viu i amb prou salut i medis de subsistència, en el meu habitatge.

¿Quantes situacions perilloses he superat en la vida?

Si soc sincer no he arribat aquí per els meus mèrits,

Sinó perquè he tingut molts suports de persones que han cregut amb mi, i la providència  a traves de elles m’ha conduit fins avui, malgrat els desenganys i desacords, i experiències fallides, aquí estic.

Si la meva vida no te explicació sense la providència, decididament puc fiar-me de la providència ¿ No cal que dubti? Perquè ara que hi penso  se que he estat protegit per una força invisible però real; conten dons i agraït.

No hay comentarios: