La democràcia es fonamenta
en la consulta popular tan per designar els dirigents polítics, com per
legislar els diferents àmbits de la convivència en societat; per això tenim un
congres i un senat, que son els òrgans que legislen i controlen les lleis.
A nivell internacional
l’Organització de nacions unides defineix i controla els dret i els deures dels
ciutadans, intenten donar una educació del poble en favor de la bona
convivència.
Però darrera
tota aquesta estructura per garantir un ordre per el desenvolupament de la societat,
i la bona convivència, hi ha la qüestió de quins criteris aplicar en la gestió
de govern de les nacions.
En nom de la
democràcia s’assassinen milions de criatures en el si de la mara, en nom de la
democràcia protegim els rics en contra dels pobres, de manera que no mantenim
una certa paritat entre els membres de la comunitat.
En nom de la
democràcia hi ha problemes en la població en quant a la ocupació, en quant al habitatge, en
quant els temps d’oci, en quant a la
eutanàsia, en quant a la educació, i en quant a justificar unes o altres practiques
religioses.
En nom de la
democràcia es condemnant innocents que s’oposen a les polítiques dels estats, per el fet de ser minories.
En nom de la
democràcia es va condemnar a mort de forma molt cruel a Jesús de Natzaret.
En democràcies
com la xinesa i altres s’empresonen innocents i es condemnen a mort centenars
de persones cada any.
Entre les
poblacions democràtiques hi ha centenars de suïcidis cada any; i
desenes de assassinats per discrepàncies familiars.
Quan posarem
prou seny per corregir tot allò que està perjudicant el desenvolupament de la
societat, els baixos nivells de natalitat que disminueixen la població mundial,
en mols indrets, particularment entre les poblacions mes tecnificades.
Hi ha la
historia de un poble, de natural rebel que va a la seva, però que ha rebut la
legislació mes assenyada del mon i que si la compleix, es considerat el mes
savi, respectable i digna: els que han
rebut en profunditat la llei de Moisés.
Quan es va
constituir la comunitat europea, els drets i deures subjacents en la llei de Moisés foren els
principis que constituïren el fonament
de la constitució europea.
En el
tribunal europeu de drets humans , en un afany de declarar mes drets que no
tenen els seus corresponents deures, estan deixant de banda el seny, i es
proclamen drets en funció de la comoditat, del benestar dels ciutadans.
No hay comentarios:
Publicar un comentario