Archivo del blog

miércoles, 29 de septiembre de 2021

Garantia de felicitat

 

Estic conten i satisfet del nostre Deu perque es únic, ell m’alliberat del esclavatge, obsesions, idees fixes , que ni em deixaven trevallar, ni dormir, culpavilitats ficticies que m’atormentaven, i en privaben de la llibertat, per actuar de manera imparcial, complexes d’una educación  partidista.

Ara  tinc al conciencia tranquila,  puc ser imparcial en els meus judicis, res del que pasa per el mon m’angoixa ni m’asusta. Em sento enormamment protegit per Deu;

la meva mentalitat s’ha obert a totes les cultures i ideologies, i aixó te una consequencia molt saludable i es que dels error i encerts del altres, ni condemnes ni aplaudeixes, no et poses en el lloc del jutja del altre, ni de tu mateix, conscient de les limitacions que tots tenim, i que ens  inclinan als errors i ens obren  als encerts, encerts que no podem afirmar amb rotunditat, perque no arribem a coneixer el seu abast.

No ens movem amb vritats absolutes sino mes aviat en un continu mar d’incerteses, que sols en Deu trova un suport estable que mereix tota la meva confiança, i aprecio mes que la meva vida.

Unes consequencies de tot aixó es que no hi ha ofensa, menysteniment, burla  que faci forat en mi; la meva dignitat no depen de les relacions humanes sino de la obra que el Senyor fa en mi i de la meva fidelitat envers Ell. Bo es que els altres respectin la meva dignitat, cosa que obra en favor d'ells. Desde aquest punt de vista no em sento ofes per re , i m'estalvio el patiment i els trencaments de relacions humanes que comporta.

Per el mateix motiu no tinc re a perdonar, perqué no se  el valor de les paraules i actuacion dels altres respecte  mi, ni quines motivacions els porta a fer el que fan.

Deu sí que ho coneix i ja fará el que calgui per corretgir els errors.

Ell en darrer terma purificará tota la meva vida conduint-la a una felicitat eterna.

No hay comentarios: