Archivo del blog

lunes, 3 de enero de 2022

MITJATGER RESPLANDENT

 


Li diuen missatger resplendent  perquè el missatge que ens porta es tan autèntic, Tan planer, tan esclaridor que realment el nostre pensament queda tocat, i ha de rectificar, o senzillament m’omple de joia perquè ha estat  trobar la solució definitiva als meus dubtes, indecisions.

Per davant tinc el camí n et d’impediments, expedit per créixer regularment fins a complementar el meu destí.

Despullament i ofrena, enfortiment personal i servei agradable permanent; dono valor a la meva vida, i soc testimoni de una vida que val la pena recórrer en llibertat portant felicitat al meu entorn.

Ja en el seu naixement intuïm el resplendor celestial que porta dins, que uns anys mes tard ens ho mostra clarament Dalt la montana Tabor com autoritat suprema per damunt de la llei i de tota predicció; i si així se ens ha manifestat sols ens cal acollir cordialment la seva pauta de conducta  el missatge lluminós que orienta la nostra vida en du la felicitat, a vegades a traves d’un esforç costós, però saben que tot es per el nostre  be en el conjunt de la comunitat humana.

Tot això te un nom Jesús de Natzaret , el fill del fuster  que va estar amenaçat, i que  va tenir que viure uns anys fugit al estranger fins que al seu país  va canviar el poder polític. Després per lo innovador del seu missatge es va guanyar la desconfiança i enveja del poder polític i religiós establert , ja que els relativitzada  davant del poble i els feia perdre credibilitat, i el van  condemnar  a mort; però tot ressorgint, el seu missatge està ben viu  arreu de la terra, perquè el poderós efecte il·luminador de les consciencies no sols es manté sinó que  es multiplica escampat per tota la terra.

No hay comentarios: