Archivo del blog

miércoles, 1 de diciembre de 2021

Mirada i alocució

 

Fes-nos veure la claror de la vostra mirada i beneeix-nos. La seva mirada es oberta a tothom, inclusiva, compasiva, benévola, neta, realista, generosa, atenta, alegre, comprensiva, disculpadora.

Al conectar la nostra mirada amb la seva espontaneament s’acomoda a la seva, i la nostra mirada asumeix la dinámica i característiques  de la mirada de Jesús.

Las caracteristiques de la sevas mirada el porta a mirarnos en positiu, a valorar-nos , a apreciar-nos a estimar-nos, i a crear relacions engrascadores en ell i en nosaltres a favor nostre, estimulant tot alló que ens fa be.

Si estic atent a lo que el cor em diu, detecto que Jesús em diu: busca la meva presencia, perque  aquestes paraules  les porto com a caracteristiques de la meva naturalesa. Si soc fidel en la escolta de la meva consciencia de les locucions que em venen daré a reconeixer en plenitut i profunditat la meva propia persona com nascuda de la voluntat creadora del Deu que així es fa present, i seré conscient de la meva dignitat en plenitud, agermanat amb tota la natura i vida del mon, no ambicionant mes del que necesito per sobreviure, cobrint les meves necesitats.

No hay comentarios: