Archivo del blog

domingo, 5 de diciembre de 2021

SALMO 40

 


Els que em tracten no confían en el Senyor

Si em veuen desesperar ja ho donem tot per perdut.

Però jo crec que en aquesta situació humanament desesperant El Senyor s’inclina sobre mi amb mirada amorosa i actitud protectora, allunya de mi tot perill i em referma en una situació de progres perquè m’estima  amb la voluntat  creadora de portar tot lo que ha fet a bon terme. Experimento com em va salvant des de una situació d’esfondrament a una situació alliberada   i segura que em permet  confiar en el meu desenvolupament com a persona vers el nivell màxim de autorealització, el seu es un suport de Fons que em facilita i llueix en el meu progres.

Per això confiadament em puc presentar davant Deu, saben que en el projecte  que me ha assignat està present tot allò que ha fet per a mi, digna de reconeixement, joia i gratitud, i em desvetlla el desix de esser fidel al seu projecte i donar-lo a conèixer, perquè comunitàriament confiem en Ell saben que cada u serà alliberat, enfortit, Conduit a la seva plenitud per Deu amor, però també que hom lluita contra aquest projecte de Deu intentant destruir-lo, es per això que tal volta ens trobem aclaparats i esmaperduts, en la foscor de la nostra ceguera, i la nostra sordesa , sense poder copsar la veu de Deu que ens marca el cami a fer. Ens cal una actitud valenta i agosarada , davant els que cerca la nostra destrucció, de manera que vencedors en la lluita, puguem celebrar la victòria del Senyor en nosaltres.


No hay comentarios: