Archivo del blog

martes, 29 de marzo de 2022

goig de fruir de l'estimacio Divina.

 

¡Quan formos es el teu amor!

Els homes s’omplan de la teva formosura. ¡Que n’es de precios el teu amor! Deu meu.

Els homes  s’amparen a l’ombra de les vostres ales, es sacien del bo i millor de casa teva, ens fa veure al torrent del Paradis.

Senyor tot jo tinc sed de tu, per tu es desviu en meu cor en terra assadegada , paso les nits  pensant amb tu, perque tu m’as ajudat, i soc feliç a la teva ombra.

La meva ánima s’ha enamorat de tu , em sosté la teva ma.

Reuniu els fidels que van firmar una aliança; el cel proclama la seva   justicia.

Escoltant el Senyor el nostre Deu , que diu que no necesita res de tot lo que ha creat , així dons                                                                                                                                                                                                         ja tot es seu, i en pot disposar quan i com vulgui, per aixó em diu: Invocam en els dies de perill i jo et salvaré, i tu em glorificarás; pero si no em fas cas, et clavaran les urpes, i ningú et salvará.

Deu meu , tu que estimes tant, tu que ets tant bo, esborra les meves culpas; tu que estimers la veritat al fons del cor, tu sabs que la mare m’engendrat pecador, ensenyam dons a tenir seny i crea en mi un cor pur, fes reneixer en mi un esperit  ferm com ho es el teu, que torni a sentir crits de festa i asoleixi una profunda joia dins meu i es mantingui present; obram els llavis, i proclamaré la teva lloança. Senyor tu vens al cor penedit i humiliat, vina dons a mi que reconec les meves mancances, els meus defectes, les meves accions erroneas,els meus pesaments mentiders, el meu cor insensible vers tu i vers els germans.

 

No hay comentarios: