Archivo del blog

lunes, 8 de abril de 2024

LA MEVA LLIBERTAT

 


La meva llibertat sense l'Esperit Sant és pura aparença, perquè ell és la llibertat plena. On és ell present hi ha vida, i si ell es retira tot desapareix. Però a més, com més ell sigui present amb la seva gràcia, amb el seu impuls, amb el seu amor, més lliure sóc. Perquè ell és pura llibertat. Si no deixo que ell m'impulsi, llavors em deixo impulsar pels meus desitjos, les meves insatisfaccions, la meva necessitat de posseir, i així cada cop necessito més coses per sentir-me bé, i res no em conforma.

 

Per això, en lloc de ser lliure, em torno un trist esclau dels meus impulsos naturals, i em converteixo en un penell descontrolat que es mou on la porta el vent. Acabo perdent la meva llibertat. Qui pot dir que té un cor lliure si està infectat i ofegat per les rancúnies, les tristeses, els desitjos egoistes, l'orgull, i mai se sent satisfet, i va perdent l'alegria en aquest dolor de la insatisfacció? Millor busquem la llibertat de l´Esperit.

No hay comentarios: