Archivo del blog

sábado, 20 de abril de 2024

“Senyor, heretat meva i calça meu “

 ¿Que significa Aquesta frase?  ¿El  Senyor es Jesús o Deu.?

Jo ho entenc així:

DEu M’ha fet hereu, de Jesús a qui ha posat a la meva disposició,i també ha posat a la meva disposició el calce del Senyor que significa la seve sang vesada per nosaltres en la passió i mort  de Jesús.

Deu ens ha fet un regal molt personal, i quina utilitat te? Aixó ens introdueix a una NOVA VIDA,cal entendre de que va aquesta nova vida.

Aixó toca a la sensibilitat de cadescu, Es tracta de quelcom que treballa a nivell de consciencia , al nivell mes  intim de la persona,però qui HO ESCOLTA, li aporta en el llenguatge i l’ acció noves manifestacions.

En principi es tracta de una mirada positiva sobre tot l’entorn, una mirada en favor de la vida de tota vida , y de tot allò que la posibilita, acompanyat de sentiments de gratitut  i d'estimació vers tot i tothom .     

 

No hay comentarios: