Archivo del blog

lunes, 19 de junio de 2023

INMERSOS EN DEU COMPLIM AMB LA NOSTRA CRIDA PERSONAL

 

Mt 9,10,8.

“Pel camí prediqueu, anunciant que el Regne de Déu és a prop. Cureu malalts, ressusciteu morts, purifiqueu leprosos, traieu dimonis. No heu pagat res per rebre aquest poder; doneu-ho també sense pagar”.

Em cal prendre mes consciencia que estic immers en Deu, com tota la seva creació, però de entre tota jo com persona que soc, i no sols esser animat, Ell m’ha fet de tal manera que soc capaç de entrar en diàleg amb ell, per a una relació personal, i es ell qui em posa unes pautes de vida i em marca un camí per obtenir uns objectius que me ha marcat: Anunciar a la gent que el regne de Deu es A PROP. I perquè sigui convincent a esperits senzills aquest anunci va acompanyat de cura de malalts, de resurrecció de  morts, eliminar malalties infeccioses, alliberar d’influència o possessió demoníaca; cal dedicar-se amb convicció  i resolució confiant que Deu correspon al  nostre anunci .

Em fa content. ser escollit entre tothom per el meu trajecte personal. Ara a la darrera etapa de la vida  miro enrere i veig el camí fet, que no es el que he escollit sinó el que me he trobat en mig de la societat en la que me he mogut, sempre obeint o cercant lo mes convenient en funció dels compromisos presos, tot sovint    experimentant per conèixer mes a fons determinats aspectes de la vida, o per fruir-ne cercant el equilibri o maduració humana en cada moment.

Tot el procés de desenvolupament personal ha estat farcit de dubtes, incerteses, encerts i desencerts, relacions humanes obertes, no excloent prèviament a ningú, respectant els compromisos adquirits, sensible a una germanor universal, col·laborador em sigui o no agraït, mantenint sempre el respecte que com  a persona tothom mereix, sense voler canviar el destí de ningú, essent permeable a tota situació humana, fer i deixar-me fer.

No hay comentarios: