Archivo del blog

viernes, 9 de abril de 2021

CAMINS DE TRIOMF, D'EXIT A LA VIDA.

 


Cercar la veritat en tot es presagi d’exit. Valorar, estimar alló que faig i esforçar-me 

adnegar-me es inprescindible per aconseguir els objectius que me he proposat,

també decidir amb llibertad sense coaccions , sense complexes ens porta a 

actuacions adecades, oportunes, sabies. I a les hores confiar en el bon resultat de la 

 feina ben feta.

L’esperit de servei m’ Ilumina a reconeixer l’entorn que colabora, m’acull, necesita 

 de les meves actuacions.

Els destinataris de la meva activitat, feta amb il·lusió, amb ganes de produir un 

servei  a la meva societat , diran lo encertat que he estat en el servei, em fa veure si 

s’aprofita o es malgasta el fruit del meu treball.

Aixó m’ apropa a la pau, em relaxa, y actúo  sense neguit, ni impaciencia, produeix 

coherencia en mi.

No hay comentarios: